четверг, 27 сентября 2012 г.

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ


ПРОЕКТ «Харків: минуле та сьогодення!»
Назва навчальної теми
"Вивчення історії створення та розвитку на сучасному етапі ЄС"
Основний та другорядні навчальні предмети
Навчальні предмети: історія, географія, інформатика.

Вік учнів, клас
 У проекті задіяні учні 8-10 класів, вікова категорія 12-15 років

Стислий опис проекту
У проекті задіяні учні 8-10 класів.
Мета проекту «Харків: минуле та сьогодення»:вивчення та розповсюдження інформації про історію та сучасне життя міста Харкова,  діяльність Харків’ян, цінності серед дітей та молоді, мешканців міста та області.
Завдання:
познайомитися з історією рідного краю, за допомогою порівняльного аналізу встановити спільні та відмінні риси;
встановити контакти з школами  районів міста та області вивчаючи дану тему;
створення умов задля самореалізації молоді, формування соціально активного громадянина України, свідомого харків’янина;
вчитися та вчити самостійності, толерантності, креативності
Навчальні предмети: історія, географія, інформатика.
Результатом роботи над проектом стане випуск брошур про підсумки нашої роботи, участь у Всеукраїнській акції школярів «Громадянин», проведення Дня Харкова, створення відеороліка .
План
Наш план дій
- учнів поділено на групи: 8 клас(«Моя Харківщина»), 9 клас («Видатні харків’яни»), 10 клас («Харків: вчора та  сьогодні»)
-          Провести урок-знайомство на тему «Моє рідно місто та я в ньому».
-          Залучити учнів до опрацювання інформації з даної теми та підготування презентації та творчих робіт.
-          Проведення конкурсу на тему «Харків’яни: вчора та сьогодні».
-          Оглядова екскурсія по місту Харкову з відвідуванням музеїв, архітектурних пам’яток та визначних міст.
-          Підведення підсумків та проведення заходу на тему «Я люблю своє місто».
Навчальні цілі
·         Демонстрація можливості ефективно співпрацювати з різноманітними групами
·         Гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання
·         Прийняття відповідальності за результати спільної роботи
·                     Розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах.
Опис оцінювання
На початку проекту вчитель проводить мозкову атаку, опитування, щоб визначити навчальні потреби учнів, встановити навчальні цілі, відслідковувати прогрес у їх навчанні, надавати зворотній зв’язок, оцінювати мислення. Оцінювання роботи над проектом буде здійснюватись за допомогою опитувальників, тестів. Оцінюватись будуть творчі роботи, соцопитування, презентаціі, брошури.
 На початку роботи учитель демонструє вступну презентацію.
Під час роботи учитель проводить формуюче оцінювання, а наприкінці проекту контрольнийсписок 

Діяльність учнів
Учні об'єднуються в групи
1 група – 8 клас(«Моя Харківщина»)
2 група – 9 клас («Видатні харків’яни»)
3 група -  10 клас («Харків: вчора та  сьогодні»)

Відомості про автора

Гуртова Юлія Вікторівна
Учитель історії
Харківська спеціалізована школа № 73
Харків
lrehjfdo@mail.ru
10.09.2012-14.09.2012
КВНЗ "ХАНО", Пушкінська, 24
Подчерняєва Наталія Дмитрівна



1 комментарий:

  1. Я ніколи не думав, що буду мати право на отримання позики, яку мені надали співробітник Педро та його кредитна компанія, яка була дуже гладкою та прозорою в кожній розмові, яку ми проводимо під час процесу позики, я ще раз подякую йому та його кредитній організації за роботу молодець, запропонувавши мені позику в розмірі 22 мільйони євро з низькою ставкою 2 річних доходів, вони є справжньою компанією з реєстром позик на простих умовах. зв’яжіться з кредитною компанією через pedroloanss@gmail.com WhatsApp: + 1-8632310632.

    ОтветитьУдалить